✔ Gratis verzending · ✔ Beste kwaliteit · ✔ Laagste prijs · ✔ Eigen foto mogelijk

Klantenservice

Heb je een vraag? We proberen je mail binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Gratis verzending!
De bestellingen worden vanuit Nederland verstuurd en worden gratis verzonden in Nederland en België! Verzenden naar een ander land? Informeer even naar de mogelijkheden via info@lievedecoratie.nl.

Levering en verzenden
De levertijd is 4-7 werkdagen (let op: werkdagen zijn van maandag tot vrijdag). De bestelling wordt geleverd door PostNL, DHL of een koerier.  Helaas hebben we geen invloed op de snelheid van de bezorging. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestigingsmailtje met track & trace code.

Uiteraard proberen we de bestelling zo snel mogelijk te verzenden. De bestellingen zullen op volgorde van binnenkomst verwerkt worden. Mochten wij om wat voor reden dan ook de aangegeven levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Verkeerd afleveradres doorgegeven?
Kom je er na het bestellen achter dat je een verkeerd bezorgadres doorgegeven hebt? Laat ons dit dat zo snel mogelijk weten, we zullen proberen om het adres nog te wijzigen.

Bestelling annuleren? Wacht niet!
Wanneer jij je bestelling geplaatst hebt gaan we er zo snel mogelijk mee aan de slag. Wacht daarom niet te lang als je toch besluit om je bestelling te annuleren, want over het algemeen gaat jouw gewenste wanddecoratie al binnen een paar in uur in productie! En dan is het in principe niet meer mogelijk om nog te annuleren. Check daarom altijd goed de inhoud van je winkelwagen voordat je daadwerkelijk de bestelling plaatst.

Retourneren?
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, het zogenoemde Herroepingsrecht. Hoe je een bestelling retour stuurt vind je onder ‘Hoe retourneer ik mijn bestelling?’.

Let op: een aantal van onze artikelen zijn uitgesloten van het Herroepingsrecht omdat deze volledig naar eigen wens geproduceerd geworden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan wandborden met eigen foto of fotobehang. Deze maatwerk artikelen kunnen niet geretourneerd worden!

Hoe retourneer ik mijn bestelling? 
Stuur eerst een e-mail naar info@lievedecoratie met daarin de reden van retour en je ordernummer. Je hebt na annulering 14 dagen om jouw product retour te sturen. Alleen de kosten voor retour van jou naar ons zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@lievedecoratie.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten nadat het product in goede orde retour ontvangen is. Zoals eerder vermeld zijn enkele maatwerk artikelen uitgesloten van het herroepingsrecht en kunnen om die reden niet retour.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Beschadigde levering?
Natuurlijk kan er altijd iets gebeuren tijdens een verzending, maar het blijft wel erg vervelend als jouw wanddecoratie beschadigd afgeleverd wordt. Heb jij je bestelling beschadigd ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@lievedecoratie.nl met daarin je ordernummer, foto’s van de beschadiging en de doos. Je ontvangt dan binnen 2 werkdagen een bevestiging per e-mail.

Wij zullen in overleg met de transporteur controleren of de schade ontstaan is door verkeerd transport. Zo ja, dan sturen wij in eerste instantie een nieuwe versie van jouw bestelling.

Garantie
Wij bieden garantie bij aantoonbare (productie)fouten. We vragen je de bestelling niet zonder overleg terug te zenden. Graag ontvangen wij uiterlijk 14 dagen na levering een e-mail met je klacht op info@lievedecoratie.nl. Hoe je het artikel retour stuurt vind je onder ‘Hoe retourneer ik mijn bestelling?’

Onder de garantie valt niet schade aan de wanddecoratie die door eigen schuld/handelen is ontstaan. Wanneer je jouw wanddecoratie buiten hangt is dit op eigen risico. Wij staan niet in voor eventuele schade aan de wanddecoratie door klimaatomstandigheden. Daarnaast dien je zelf de wanddecoratie correct op te hangen volgens de meegeleverde instructies van het ophangsysteem. Wij bieden geen garantie wanneer je een ander ophangsysteem gebruikt of de instructies van ons ophangsysteem niet juist volgt (o.a. wanneer de beschermfolie niet wordt verwijderd alvorens het ophangen), waardoor er eventueel schade kan ontstaan.

Betalingsmogelijkheden
We bieden meerdere betrouwbare en veilige betaalmethodes aan, zodat je snel en eenvoudig je bestelling kan betalen. Dit kan met:

  • iDeal
  • PayPal
  • VISA
  • MasterCard
  • American Express
  • Maestro
  • Bancontact
  • Shop Pay
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Op rekening (zakelijke klanten)